fredag 20 april 2012

Line nya uppdateringar

Har blivit dålig på att skriva på sistone, eller egentligen har jag liksom inte så mycket intressant att skriva om så då blir det få uppdateringar. Men nu tyckte jag det var dags att uppdatera lite smått.

4/4 klänningar har kommit, jo jag beställde fyra eftersom jag inte klarade av att bestämma mig f¨pr bara en och på det här sättet fick jag ju möjligheten att pröva fler fast jag inte har varit i en brudsalong. Måste säga att jag är otroligt positivt överraskad över kvaliteten och hur fint sydda de är dessa klänningar. Men av fyra är det två jag har fallit för. Den ena har bättre kvalitet på tyget medan jag tycker bättre om modellen på den andra. Båda två måste sys in lite eftersom de är lite stora, den ena mer än den andra. Men jag vet inte hur jag skall kunna välja. Skulle klart välja den som har finare modell enligt mitt tycke om den skulle ha lika fin kvalitet på tyget som den andra. Men kanske det är något man kan fixa. Måste ju först få tag i en sömmerska som inte skall ha miljoner för jobbet. Synd att jag inte själv kan sy...

Annars har det inte hänt så jätte mycket nytt. Livet knallar och går. Men skall försöka uppdatera lite mer framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar