tisdag 28 augusti 2012

Bajsigt värre

Och plötsligt var jag en super aktiv bloggare...
 
Var bara en sak jag har funderat på en tid. Linnea är ganska lös i magen och bajsar ofta, typ 3-5 gånger om dagen och jag vet inte om jag borde vara orolig. Hon verkar inte ha ont i magen, hon är pigg och glad och i mina ögon helt normal. Han funderat på ifall det skulle kunna vara så att hon är överkänslig mot laktos, men tycker att hon då borde ha både ont och luft i magen, vilket hon inte har. Hon har haft fast, och tom. hård mage, men nu är det nog ganska länge sedan. Hon har fått fyra nya tänder på kort tid, och det kan ju leda till lös mage, men skulle ju tro att det skulle ha blivit bättre nu. Så med andra ord är jag tacksam för bajs relaterade kommentarer på detta inlägg.

1 kommentar:

  1. För Edvin låterdet där helt normalt, men han har ju alltid kakkat många gånger per dag. Men om han har jätte lös mage och kakkar ännu oftare! Så brukar han ha öroninflammation. Tydligen kan man reagera med magen också. Värt att kolla öronen på Linnea med andra ord! Fast iofs har han då nog också haft vanlig flunssa i samband...

    //Sofia

    SvaraRadera