onsdag 29 augusti 2012

Ont i kroppen

Dags att sparka mig själv där bak och komma igång med tränandet. Jösses så ont man får i kroppen av att inte träna. Har nu i ën veckas tid haft otroligt ont i nacken och akslarna. PK har varit snäll och maserat om kvällarna, men det hjälper bara för stunden. Så imorgon bär det av på träning igen!! Det konstiga är att jag tycker att jag annars också lever mer ohälsosamt när jag inte tränar, så där har vi ännu en bra orsak till att komma iväg till träningsstudion. Det ända problemet är att jag tycker om att gå på olika timmar som oftast börjar kl. 17, och PK har jobbat sent nästan hela veckan. De har nog barnpass på täningsstudion, men efter att Linnea har varit hela dagen på dagis så tycker jag att det räcker för hennes del. Hon skal slippa umgås med nya barn och vuksna ännu på kvällen. Vill ju dessutom umgås med henne själv när hon äntligen är hemma. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar