söndag 6 maj 2012

Snart är familjen samlad igen

PK är snart hemma, wuhuuu!! Han har varit i Benidorm i Spaninen med några kaverin. Måste ju nog medge att jag har varit lite avundsjuk och kanske lite småsur eftersom jag har varit ensam med lilla skriklisa i så många dagar, men samtidigt unnar jag verkligen honom den resan. Är det nån som är värd en sådan resa så är det han. Så duktig han har varit som har stått ut med både Linnea och mig så är han väl förtjänt av en liten paus. Fast tror nog inte att han kommer hem med ny energi, har nämligen på känn att de har festat en hel del. Fast jag skall inte säga så mycket, festade ju själv igår. Hade några vänner här på besök. Vi drack vin och öl, åt chips och pratade om allt mellan himmel och jord. Var super mysigt. Sen bar det av till en överfull krog med allt för mycket knuffande människor, inte lika mysigt precis. Varför är det ofta så att man ser framemot att gå ut, men ofta blir besviken när man kommer till krogen. Det blir liksom aldrig helt som man tänkt sig. Men det var roligt i alla fall. Men hjälp så trött jag var när jag traskade hem i mina högklackade skor. Fast lite duktig var jag när jag kom hem och plockade undan allt så slapp jag göra det idag när jag steg upp. Har dessutom mått ganska bra idag, förutom en grym huvudvärk när jag vaknade. Men det hör väl till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar