söndag 2 september 2012

En härlig familjedag

Idag har vi varit nästan hela dagen på Jarlsberg flygshow och sett en hel del olika flyg som har gjort olika stunts. Så fick vi se Wingsuit killarna först flyga med sina wingsuits och senare fick vi se dem hoppa ut från ett flyg, flyga ner till ett annat och ta tag i vingarna på det andra flyget. Helt otroligt vad de klarar av! Fick dessutom se vart det är jag skall när jag skall få min morgonpresent av PK. Som present fick jag nämligen ett tandemhopp. Skall dessutom bli filmad av en vi känner när jag hoppar. Han är en av de som idag hängde fast i vingen på det där ena flyget. Ser otroligt mycket framemot att hoppa, fast visst får jag nog också lite fjärilar i magen när jag tänker på det. Har dessutom lite funderat på om jag borde ta kurs och börja hoppa på allvar. Men skall nu pröva en gång först så får vi se sen..
 
Hela dagen har alltså varit helt perfekt, men slutade med att Linnea har fått sin första feber. Stakis liten! Hon har varit pigg och glad hela dagen, men när vi väl var hemma tyckte jag att hon var varm. Och tyvärr hade jag rätt. Hon ville inte ens ha sin kvällsvälling. Får hoppas att hon känner sig bättre i morgon, men hon får nog bli hemma från dagis imorgon fast hon inte skulle ha feber.
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar