lördag 1 september 2012

1 september betyder höst?

Ja höst har det i alla fall inte varit här idag. Nu måste jag samtidigt be om ursäkt till alla er i Finland eftersom jag hört ryktas att det har regnat typ hela dagen, medan jag har njutit av solen i bikini och bra bok medan Linnea sov i över två timmar i vagnen på dagen. Föråt!
 
Men det har alltså varit underbart väder här idag. PK har förstås varit på jobb, men Linnea, Pepsi och jag har njutit. Det blev omelett till lunch, något Linnea älskar. Sen sov hon alltså i över två timmar medan jag låg i solen och läste. Läser "Hundraåringen som klev ut genom fönstren och försvann". En sjukt rolig bok som jag varmt kan rekommendera!! När Linnea sen äntligen vaknade gick trion ner på bryggan (där stans flästa restauranger finns), åt en glass och så var vi över två timmar på lekplatsen. För att sen få lite extra jätte snäll fru poäng så lagade jag mat och bakade dessutom en äppelkaka tills PK kom hem. Så nu sitter jag här i soffan solbränd, mätt och nöjd med dagen!
 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar