lördag 17 mars 2012

En liten uppdatering

Det händer inte så mycket nytt här, så känns onödigt att skriva en massa ointressant tycker jag. Vem är nu intresserad av min vardag?

Men lite nytt har jag att uppdatera nu. Var igår hos tandläkaren för att dra ut en visdomstand. En visdomstand som egentligen skulle dras ut för nästan två år sedan. Men eftersom jag blev gravid precis före den skulle dras ut så fick den vara lite längre i min mun. Sen har orsaken till att jag inte gjort det tidigare varit att jag har ammat. Skall jag vara helt ärlig så var nog orsaken att jag inte ville göra det. Var nog lite nervös över hur ont det skulle vara efteråt och hur obehagligt själva ingreppet skulle vara. Men för en tid sedan tog jag mig i nacken och beställde tid och igår var den stora dagen. Visdomstanden det gällde satt i nedre tandraden och har hört att det är svårare att få ut de som sitter nere, men det här gick ju hur lätt som helst. Har aldrig varit så fort klar hos tandläkaren. Lite bedövning och så vips var tanden ute. Visst känner jag ju att något är gjort i min mun, men kan nog inte påstå att jag lider.

När det gäller bröllopet så har jag äntligen beställt klänning-ar. Det blev hela fyra stycken. Kunde helt enkelt inte bestämma mig. Plus att jag nog är lite rädd för att jag skall bli besviken, så en av dessa fyra måste ju vara bra. Det blev ju inte direkt dyrt heller för alla fyra, under 4000 NOK. De jag sen inte skall ha tänker jag själv försöka sälja på nätet. Så har vi dessutom beställt inbjudningskorten. Hoppas vi snart får dem så att vi kan skicka iväg dem. Så det går nog framåt i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar