fredag 24 februari 2012

Klänningar, klänningar, klänningar

Har nu sett igenom sida efter sida med klänningar utan att hitta nån som varit helt perfekt. Men hittade några som var riktigt OK, men som jag skulle vilja ändra en del saker på för att få den att bli som jag vill ha den. Nå nu har jag börjat se på en helt ny modell på klänning och hittat hur många som helst som är helt perfekta, men har ingen aning om hur jag skall kunna välja en av alla jag hittills har hittat. Ikväll när Linnea har lagt sig så fortsätter letandet efter den perfekta klänningen. Med tanke på hur mycket jobb det är att hitta den ena perfekta klänningen så är det nog bra att jag bara skall göra det en gång.

Många tycker att jag borde gå till en brudsalon och pröva olika modeller, men jag vågar nog inte. Är rädd för att jag hittar en klänning som känns helt perfekt och så hittar jag inte den på nätet. Att köpa en klänning i en brudsalon är oaktuellt eftersom jag inte vill använda så mycket pengar på en klänning jag bara skall använda en dag, när jag kan hitta en jätte fin klänning på nätet till en bråkdel av priset de skall ha för en klänning i en salong. De flästa klänningar i salongen är ju dessutom sydda i Kina, så då kan jag ju hellre beställa direkt från Kina själv, en klänning som är sydd enkom för mig och ingen annan har prövat. Jakten på den perfekta klänningen fortsätter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar