lördag 25 februari 2012

Inget nytt

Här har det inte hänt så väldigt mycket, så har därför heller inte skrivit så mycket. Känns onödigt att skriva om vardagen eftersom den nog inte är så intressant för andra. Eller vad vet jag, kanske vi har ett jätte intressant liv som alla skulle vilja få minutuppdatering på, men tror nog inte det. Dagarna går ut på att träna, leka med Linnea, gå ut och gå i det härliga vårvädret och så försöka hitta DEN klänningen. När det gäller vädret så har det varit helt fantastiskt de senaste dagarna. 10+ grader, sol och blå himmel. Svårt att tro att det är slutet på februari, känns som början på maj. Så det här med alla dessa klänningar. Känner att jag är närmare att hitta den rätta nu. Har hittat modell i alla fall och det är ju ett stort steg. Sen att hitta den med det lilla speciella än minsann inte lätt, men jag är i alla fall betydligt närmare nu. Har bestämt att jag kan beställa två eller tre klänningar, ifall jag inte klarar av att bestämma mig för bara en, eftersom de inte kostar så mycket på nätet. De jag sen inte skall ha kan jag sen själv sälja. Har talat med en florist som skall göra min bukett, och hon blev jätte rörd när jag frågade henne. Tror hon kommer göra ett fantastiskt jobb. Så var det ju det här med inbjudningarna som vi måste beställa och skicka ut. Men imorgon åker vi till stugan på fjället och blir där några dagar, så tar och kastar mig över inbjudningarna sen med ny bröllopsenergi.

Kan ju meddela att jag om en vecka kommer att uppdatera med nya, roliga nyheter som även innebär en hel del extra jobb. Speciellt för PK som nu skall vara hemma i 10 veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar