lördag 18 februari 2012

Urk & blä!

Så då fick jag också spugelsjuka, inte vidare roligt. Började jätte plötsligt igår kväll med illamående efter att jag lagt Linnea. Så natten var nog inte speciellt trevlig, tänker skona er för detaljer. Så klart jobbade PK 10 timmar idag. Det är inte så roligt att vara ensam hemma med en liten tös som vill ha massor med uppmärksamhet när man egentligen bara skulle vilja ligga och sova. Men jag drog hela bäddmadrassen ut i vardagsrummet och låg där och typ halvsov medan Linnea pysslade på med sitt. Tänkte sen att Linnea skulle ha sovit inne på dagen istället för ute i vagnene eftersom jag inte skulle ha orka gå ut, men det blev ju inte till annat än skrik, skrik och mera skrik. Aaaargh!!!! Så måste ju bara klä på Linnea och gå ut med henne då fast det kändes som att jag skulle svimma på vägen. Blev ju så klart irriterad på Linnea när hon bara skrek och skrek och efter irritationen följer det dåliga samvetet. Inte är det ju hennes fel att jag är sjuk och trött. Nu är PK hemma och han har lagt Linnea, men nu börjar han känna sig lite illamående, suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar