onsdag 4 januari 2012

Helt enkelt en bra dag

Ni vet den där känslan när allt utan någon speciell orsak känns bra. Så känner jag idag. Har liksom ett lugn i kroppen, en otroligt behaglig känsla. Vad denna känsla kommer av vet jag inte, men skall jag vara helt ärlig så bryr jag mig inte. Tänker bara njuta så länge det varar. Handen är milt sagt ganska öm och det har inte varit helt problemfritt att sköta om Linnea, men det har gått någotlunda i alla fall. Dagen började dessutom helt perfekt. Linnea vaknade redan kl. 6 vilket är ganska tidigt för henne, men otroligt nog somnade hon i min armkrok efter att jag ammat henne. Hon har inte sovit i min armkrok på länge och det var ju så otroligt mysigt. Skall jag  vara helt ärlig så skulle jag vilja ha henne bredvid mig varje natt bara för att det är så mysigt att sova med henne i samma säng, men bekvämt är det ju inte. Men mysigt, så mysigt! Så tack för idag kära värld, det har varit en bra dag idag.

2 kommentarer:

  1. Låter bra!
    Tur att inte det gick värre med handen.

    -Lina

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur! Glad för att jag inte jobbar nu och måste sprita händerna titt som tätt..

    SvaraRadera