måndag 2 januari 2012

Med hjärtat i halsen

Linnea som började med att resa sig upp på knä över allt har nu börjat resa sig upp på fötterna, ÖVER ALLT! Och jag sitter med hjärtat i halsen hela tiden. Så står hon där och vinglar en stund tills hon tröttnar och ropar för att jag skall hjälpa ner henne, men det är inte alltid det går så bra. Plötsligt tappar hon balansen och landar med en smäll och så klart ett högt skrik. Sen brukar hon se på mig som att det skulle vara mitt fel att hon föll. Vad skulle jag inte göra för att ha några klonade kopior av mig här hemma som hela tiden kunde passa på henne så att hon aldrig skulle behöva få ont.




2 kommentarer:

  1. Oj gulle. Här övar vi på krypningen ännu.

    //Sofia

    SvaraRadera
  2. Linnea har inte börjat krypa ännu. Hon sätter sig nog i krypställning men efter en stund lägger hon ner sig på mage igen och drar sig framåt istället. Men fint funkar det och bra fart har hon fått.

    SvaraRadera