tisdag 1 november 2011

Allt klart för imorgon

Lägenheten är skinande ren och purjo-potatissoppan puttrar på spisen, allt klart för "barselgruppe" imorgon. Tre av fem kommer vilket jag är jätte nöjd med, var rädd att ingen skulle komma. Skall bli jätte roligt med andra mammor och bebisar på besök. Hoppas bara Happy inte är för påträngande vilket hon har en tendens till att vrara. Hon får väl vara inne i sovrummet om hon blir allt för jobbig.

Har haft fullt upp idag. Var på knøttetreff med Linnea och efter det var vi en sväng inom stan. Var inom en fotobutik med objektivet som gick sönder, men de sa att det inte går att laga. Typiskt! Har dessutom städat och tränat och nu använder jag min sista energi på att försöka virka en mössa åt Linnea. Super duktiga mamman är i farten igen. Gjorde ett försök redan igår, men märkte efter en stund att jag hade gjort ett fel så det var bara att börja om från början.


Vår lilla Linnea fyller 7 månader idag. Tiden går nu allt för fort. Tänk att hon redan är 7 månader. Måste nog medge att fast tiden går allt för fort så trivs jag mycket bättre med mammarollen nu än jag gjorde när Linnea bara var nån vecka gammal. Det blir roligare och roligare för varje dag som går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar