torsdag 17 november 2011

Snart bär det av till Finland

På söndag åker Linnea och jag till Finland. Skall bli riktigt roligt, men visst har det varit en del att planera och få ordnat. Tur att jag har världens bästa Linda i Ekenäs som har hj¨lpt massor och som dessutom hämtar oss i Vanda. Så nu tvättas det kläder för fullt och jag går konstant och tänker på vad jag skall packa. Tur att det finns tvättmaskin i Ekenäs i alla fall. Skall nog bli otroligt roligt att träffa alla, och min mamma ser nog så otroligt mycket framemot att träffa lilla Linnea som har blivit en hel del större sen hon såg henne senast.

Vädret var ju lite annorlunda när vi var där sist. Sommar och sol. Sköna stunder på bryggan i solen. Härlig bastu på kvällen och sen fiska fiska fiska tills vi inte orkade med myggorna längre. Blir ju lite kallare den här gången.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar