fredag 4 november 2011

Jag vill ha en egen häst

Ja, okej, kanske inte en egen, men jag skulle verkligen vilja börja rida igen. Jag har haft en egen häst, Slitok, världens bästa häst. Hade honom i 7 år, typ, men han blev blind och måste tyvärr resa till himlen. Är dessutom utbildad hästskötare och har ridit nästan så låange jag kan komma ihåg, men efter att jag flyttade till Norge har det inte blivit många stunder i ett stall eller på hästryggen. Finns en ridskola här som enligt vad jag har förstått är bra, men är ju lite tråkigt att börja med detta här ensam. Skall jag vara helt ärlig så blir jag lite små nervös när jag tänker på att börja med detta ensam, hehhe, men äh, hästar kan jag ju. Skall i alla fall rida när jag åker till Finland, det är en sak som är säker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar