tisdag 8 november 2011

Ups!

Köpte ett skitdyrt silverschampo idag eftersom mitt hår har en lite gul nyans efter att jag fick det färgat för två veckor sedan. Hade aldrig använt just den här typen silverschampo men tänkte att det inte kunde vara så stor skillnad på att använda det här som något av de andra jga tidigare använt. Så jag duschade, blötte ner håret och klämde ut denna lilafärgade sörjan i min hand, masserade in det i håret och sen såg jag på mina händer som var, ja gissa, lila. Min första tanke var "Bodrde ha läst bruksanvisningen", men när jag gjorde det stod det inget om att man borde använda handskar, så får väl hoppas att mina händer får en normal färg snart. Så jätte lila är de ju inte. Men gissa om jag sen knyckte mig när jag började tänka hur mitt hår såg ut, men det blev som tur inte lila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar