torsdag 3 november 2011

Allting ordnar sig alltid, så är det bara

Före träningen och under träningen känns det helt jävligt, men så otroligt skönt nu efteråt. Men hur skall jag komma mig iväg på träning imorgon kl. 9.15?? Har alltid lika svårt med att komma mig iväg så tidigt, men måste försöka tänka på hur skönt det är efteråt och dessutom har jag ju sen hela resten av dagen på mig att mysa med Linnea och Happy. Note to self: Kom iväg på träning nu bara!

Nu har jag bestämt hur vi skall göra. Linnea och jag blir med på PK:s morfars 80 års fest fast det blir lite sent för Linnea, men han fyller bara 80 år en gång så det går nog bra. Sen  ästa dag på söndag tar Linnea och jag flyget till Finland. Blir nog spännandes, men är helt säker på att det kommer att gå jätte bra. Så det bästa, mamma kommer hit i jul. Skall bli jätte roligt. Är säker på att hon kommer att stortrivas. Så roligt att hon skall fira jul med oss och lilla Linnea. Jee!

4 kommentarer:

  1. Fortsett å tren, plutselig en dag så sitter du der på kvelden og gleder deg til å trene neste dag! ;)

    SvaraRadera
  2. Jag flög några gånger ensam från göteborg med Matilda när hon var liten också. Det går säkert bra! Kolla om du får ta med in vagnen på flyget eller om du måste checka in den, så du vet det i förväg. Om du måste checka in den så är en bärsele väldigt händig att ha så du har båda armarna till att bära annat än Linnea.

    Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Jag har en bärsele till Linnea så den kommer nog bli jätte bra. Tror nog själva flygturen går bra, är bara lite nervör för bilresan från Vanda till Ekenäs, men Linda hämtar oss så då går det nog säker bra.

    SvaraRadera
  4. Kjempe tøtt akkurat nå, timen jeg skal på er kjempe tung, men jeg skall trene. Er ju kjempe deilig etterpå.

    SvaraRadera