söndag 13 november 2011

Happy farsdag

Dagen började med att PK steg upp med en våt Linnea efter att jag ammat henne och jag la mig ner och somnade om. Vaknade efter en stund lite i panik, det är ju farsdag, hur kunde jag glömma det. Så då var det bara att stiga upp och laga en super frukost åt världens bästa pappa. PK fick handskar i farsdagsprecent, det hade han önskat sig, men de var ju förståss lite stora. Typiskt! Linnea verkar förstå att det är farsdag eftersom hon bara gnällt med mig i dag och varit super snäll med sin pappa. Efter en god frukost och lite kaffe i kroppen gick vi en lång promenad i dimmiga Tønsberg, lite kallt men jätte skönt. Linnea verkar i alla fall tycka att det är skönt eftersom hon ännu sover trots att vi gått i två timmar och hon sov hela vägen. Tar på att fira sin pappa.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar