torsdag 3 november 2011

Gnällkärrng direkt på morgonen

Jag får väl skylla på att jag ännu inte fått i mig kaffe och därför gnäller, men stackars PK. Gnällde på honom med en gång jag steg upp. Han steg upp med Linnea och gjorde morgon tvätten på henne, fick på henne faktist matchande kläder och gav henne gröt. Till gröten dricker Linnea vatten och PK satt lungt och gav av vattnet som hade stått på bordet hela dagen igår, och jag började förståss gnälla på honom med en gång. Det är ju inte hela världen, men det är ju inte bra heller. Märker att jag nog blir lite irriterad över att jag hela tiden måste berätta för honom vad han skall göra med Linnea och när. Nästan så att jag får lust att skriva en lista: - Morgontvätt
                                                         - Tvätta linneas tänder
                                                         - Ge henne gröt osv.
Nej jag kan ju inte det, nog lär han sig väl så småning om och hur fel kan det egentligen bli? Han gör nog sitt bästa det vet jag. Så god morgon bara. NU skall jag dricka kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar