söndag 27 november 2011

Dagarna rusar iväg

Tre nätter kvar, sen åker vi hem till Norge. Visst skulle jag kunnat stanna lite längre och kaske hinna träffa nån till, men så är det alltid ingen skillnad hur länge man stannat. Och visst skall det bli skönt att komma hgem, och få träffa världens bästa PK, saknar! Dagarna har varit fyllda med program, inte har vi haft det tråkigt nej. Har varit så otroligt roligt att få umgås med både familj och vänner. Hoppas det inte är så väldigt länge till nästa gång. Hade lite planer om att åka tilol Åbo med Linnea och kanske vara där en natt eller något, men då skulle vi måsta ta tåg och jag orkar nog inte släpa på alla saker så får nog skippa det. Dessutom räcker tiden inte helt till. Igår var jag och red, första gången på jätte länge, och konstaterade att jag verkligen måste börja rida igen. Så när jag komme hem skall jag ta kontakt med Lefdal rideskole i Tönsberg och höra mig för. Blir nog snart läggdags för mig, super trött. Tar på det här att vara på "semester".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar