lördag 19 november 2011

Två flunssiga tjejer och en sjuk hund

Dagen började inte direkt så bra. Både Linnea och jag är flunssiga. Linnea vill bara vara i famnen och jag har noll energi. Inte nog med det, Happy är dålig i magen. Hade kastat upp under natten, ville inte äta något som verkligen tyder på att hon inte mår bra eftersom hon vanligtvis slukar i sig allt hon får. Hon vill dessutom ut hela tiden, men det duger inte att gå ut i trädgården, hon vill ut och gå. Något jag ju inte kan göra när jag har ett stycke Linnea som bara gnäller och inte vill annat än vara i min famn. Så att så började min dag. Men nu går allt som tur mycket bättre. Happy mår bra igen och slök i sig sin mat efter att vi varit ute på en lång promenad och Linnea är på mycket bättre humör efter en timmes sovande ute i vagnen. Har dessutom packat klart så nu är det bara att vänta på att PK kommer hem från jobbet och sen åker vi till Hokksund och i morgon bär det av till Finland. Hoppas bara både Linnea och jag känner oss bättre imorgon. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar