tisdag 22 november 2011

Dag 2

Nog har jag ju en otroligt fantastisk dotter. Här sover hon på ett nytt ställe i ny säng och somnar utan problem och sover lika gott som hemma. Samma gäller vagnen, hon har ju inte sovit i Bugaboon hemma men somnar lätt som en plätt i den. Glad är hon varje gång hon möter nya människor och hon carmerar verkligen alla. Tror det är fler som har kännt det rycka i äggstockarna efter att de har umgåtts med henne en stund. Hr idag ätit lunsj med min syster yster och sedan spenderat resten av dagen med bästaste Linda och världens bärsta gudson Patric. Nu sitter jag och ser på otroligt dålig Finsk tv. Varför är Finsk tv så mycket sämre, reklamer och sånt alltså? Det är ju bara språket sxom skiljer, men så otroligt stor skillnad det är. Visst är det ju jätte roligt att vara här på besök, men en ak som nog på ett sätt kanske lite förvånbar och det är att jag har hemlängtan, och med hem menar jag Tønsberg. Men det är ju egentligen bra, att jag trivs så bra i Tønsberg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar