fredag 21 oktober 2011

Äsch!!

Varför köpte vi den där Pram Packen?? Nu ångrar jag ju på att vi köpte den. Så onödigt att använda så mycket pengar på en bag jag skall använda typ en gång. PK var snäll och ringde butiken vi köpte den ifrån och de sa att vi kan levera den tillbaka nästa gång vi åker till Sverige. Tur! Så nu skall jag köpa en resevagn istället. Utan att skryta så är jag ganska bra på att använda symaskin, så jag kan ju sy en egen pose som jag kan packa in resevagnen i när vi skall på flyget. Skall nog bli riktigt roligt att åka till Finland, och lite spännandes. Linnea och jag åkte till Stockholm med tåg i september och det gick jätte bra, så det går säker bra att ta flyg till Finland. Måste bara höra mig för om nån kan hämta oss på Vanda flygplats, och om de kan ta med sig ett bilsäte till Linnea eftersom jag inte orkar ta med mig bilsätet, inte när jag reser ensam. Men det ordnar sig säkert. Måste ju dessutom höra mig för om nån har en säng Linnea kan få låna medan vi är i Finland. Men det löser sig säkert det också. Min mamma brukar säga att jag är pessimist eftersom jag ofta tänker på allt det negativa som kan hända, men skulle själv kalla mig till realist. Bättre att vara förberädd på det värsta som kan hända och hellre bli positivt överraskad om allt går bra. Tror det är så man måste göra om man skall resa ensam med en liten baby (som inte är så liten längre). Men det går nog säkert bra, det gör det ju alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar