tisdag 18 oktober 2011

Duktiga jag har tränat

Var på Corebar HIT idag, och nu är det en så otroligt skön känsla i kroppen efter träningen. Men visst kan det vara ganska tungt att komma iväg på träning. Men efter att ha ätit glass och godis allt för många kvällar medan jag var gravid så är det ganska många kilon som har satt sig fast runt midjan som jag nu vill bli av med.

Just nu sitter jag och hör min sambo och Linnea som är i badrummet. Han har precis badat Linnea. De låter ju så otroligt söta. Han är nog en fantastisk pappa min sambo, och Linnea älskar honom jätte mycket. Hon blir så glad när han kommer hem. Min kära sambo lagade dessutom middag åt oss. Köttsås med blomkål och broccoli. Vi lever inte enligt LCHF som så många andra gör, försöker bara minska lite på kålhydraterna så istället för pasta och köttsås blir det blomkål och broccoli med köttsås och knäckebröd till frukost istället för bröd.

Nu skall jag natta Linnea, klockan är ju snart 19.30 här i Norge. Sen blir det mys i soffan nån timme. Ha en fortsatt fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar