måndag 17 oktober 2011

Sovmorgn, HBL, X3M och kaffe



Aah vad skönt. Min sambo stod upp med Linnea så jag fick sova ut. Har inhandlat öronproppar och de är ju fantastiska. Linnea har nu ganska länge vaknat ca. kl. 05. Då stiger jag upp med henne. Ammar henne och ger lite ersättning eftersom mjölkproduktionen har gått ner ganska mycket nu. Sen lägger jag henne igen, men hon sover max en timme. Inte så kul. Men idag steg alltså min sambo upp med henne och jag fick sova, härligt! Tidigare kunde hon sova från kl. 19.30 - 07. På torsdag åker vi till Sverige och skall ta och köpa välling därifrån eftersom man inte får tag i velling här i Norge. Kanske hon skulle sova bättre då om hon får välling. Ja ja, värt att pröva. Men jag skall inte klaga, hon sover ju ca. 10 timmar i ett sträck och det är inte något problem att lägga  henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar