onsdag 26 oktober 2011

En annan tös som också snart behöver få håret klippt


Det första barnmorskan sade när hon fick se skymten av Linnea var :-Massor med hår! Och det har vi fått höra många gånger efter det. Många sade att kon skulle tappa håret eftersom hon hade så mycket hår när hon föddes, men det sitter fortfarande på huvudet och blir bara längre och längre. Hon har så mycket hår i natcket att jag skulle kunna göra en liten hästsvans av det, men det gjör jag ju inte ifall nån undrar. Pannluggen börjag bli så lång att hon snart har den i ögonen, så funderade på att sätta den åt sidan med hjäp av ett spänne, men spännet kan ju lossna och hon kan lägga det i munnen, så jag skippar nog den idèn. Så jag borde kanske klippa hennes pannlugg, men samtidigt vill jag ju inte det. Min fina Linnea med hennes långa fina hår. Ja ja, än så länge går det ju bra men måste väl klippa hennes pannlugg lite om hon får den i ögonen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar