fredag 21 oktober 2011

Gjorde något mindre roligt igår

Vi skall börja med babysimm med Linnea. Detta innebär att både Linnea och jag behöver simppare, något vi ingandlade igår. Linnea fick en jätte fin pink simpparbyxa och jag en svart simppare. Efter graviditeten är jag inte så nöjd med min kropp, och får nog bara skylla mig själv. Var nog inte så smart att äta så mycket glass som jag gjorde medan jag var gravid. Så nu sitter ju dessa extra kilon kvar på kroppen. Så att stå i ett allt för ljust provrum och pröva simppare är inte kul! Suck! Men efter att jag prövat några stycken hittade jag äntligen en som ser någolunda OK ut, om  nu något alls kan se OK ut på den här kroppen just nu. Men inte är det ju någon som kommer se på mig, alla kommer ju se på Linnea. Kan ju i alla fall trösta mig med det. Kommer i alla fall bli jätte roligt med babysim. Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar