tisdag 25 oktober 2011

Jobbeli jobb

Blev ingen träning för min del idag, blev istället en lång promenad i skogen med Happy. Gick på alla små stigar där jag inte kan gå med barnvagnen. Har plötsligt fått ont i ryggen, beror kanske på att Linnea blivit tyngre och jag bär ju runt på henne en hel del. Tänk att den lilla människan redan blivit så stor.

Visst är det ännu en tid tills jag skall börja jobba igen, och det är en del blandande känslor med tanke på allt vad det innebär. Visst är det härligt att vara hemma med Linnea, men samtidigt skall det nog bli bra att börja jobba igen. Trivs jätte bra på mitt jobb och är nog ganska bra på det jag gör. Trivs dessutom jätte bra med de människor jag jobbar med. Men visst kommer det att bli tufft!Att gå hemifrån medan Linnea är hemma, och vad gör vi sen när PK skall börja jobba efter hans permisjon? Vem skall sen vara med Linnea? Ja, ja. Det löser sig väl förr eller senare. Tur att vi har tid på oss att hitta en lösning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar