fredag 28 oktober 2011

Beslutsångest!!

Hade egentligen bestämt mig för att köpa en Acta Graco Fusio stroller, men nu har jag fått upp ögonen för Bugaboo Bee. Bugaboo Bee är ju helt fantastisk, men priset tycker jag inte om. Hittade en begagnad på nätet som kostar lika mycket som en ny Acta Braco, men den är redan tre år gammal. Har läst massor på nätet om dessa vagnar och har kommit fram til att Bugaboo nog är en jätte bra vagn. Med på köpet till den begagnade Bugaboo kommer en resepose vilket är helt perfekt, men problemet med den är att den är en 2008 modell och vad jag nu har förstått är de som kommit ut efter 2010 mycket bättre. Beslutsångest!! Är det galet att köpa en ny Bugaboo då? Kommer ju använda den jätte mycket, det vet jag! Men den kostar ju ganska mycket också och pengar är inget vi har överloppsa av. Fast skall jag vara helt ärlig så har jag nog innest inne redan besämt mig för att det blir en Bugaboo. Kan inte sluta tänka på den och vet att om jag inte köper det kommer jag ångra det. Så det blir nog en sån även om jag vet att min älskade PK inte kommer tycka om den idèn. Att använda så mycket pengar på en resevagn tycker han är vansinnigt, men hej, vem av oss kommer anbvända den mäst? Ja just det, JAG! Så det betyder ju att jag bestämmer, eller hur?

BildeDetta är en Acta Graco Fusio Stroller



Bugaboo Beeoch detta är en Bugaboo bee.

4 kommentarer:

  1. Jep, det måste vara en sådan som du själv gillar, det är ju du som mest väl använder den :) Tony var inte heller så förtjust i priset på vår vagn, men det är ju JAG som mest använder den..

    SvaraRadera
  2. Ja det är så svårt att välja då det finns så många olika! och dom "bästa"/"finaste" är ju dom dyraste.... Vi har en city mini baby jogger som vi är super nöjda med! Lycka till med valet.

    SvaraRadera
  3. Har ju en Emmaljunga, men vill ha en resevagn som är lite lättare och mindre att ta med. Bugaboon blir jätte liten när man fäller ihop den och har fått jätte bra kritik, men att betala nästan 5000kr för en ny känns lite onödigt. Hittade en begagnad till samma bris som ern Graco, men den är redan tre år gammal.

    SvaraRadera
  4. Jag vill dessutom ha en resevagn där jag kan svänga sittdelen så att Linnea kan sitta svängd mot mig.

    SvaraRadera