söndag 23 oktober 2011

En dröm som ser ut att bli sann

PK badar Linnea för tillfället. Han har nog varit ganska slut efter igår, stackarn, och så har jag släpat med honom på bröllopsmässa.

Drömmen som ser ut att bli verklighet, vi skall gifta oss. Men det är ju inte bara bara att gifta sig. Det kostar pengar, man skall hitta klänning, ringar, bestämma vem man skall be, var det skall vara och så vidare. Så ni kan ju räkna med att det här så småning om blir en bröllopsblogg istället. Fast inte helt ännu. Vi skall inte gifta oss fören slutet på nästa år så vi har ju lite tid på oss ännu. Men var riktigt roligt att vara på bröllopsmässa. Det var ingen stor mässa, men jag såg en bukett som jag skulle vilja ha som brudbukett i alla fall. Men jag kommer tillbaka till planläggningen senare eftersom allt fortfarande hänger i luften. Känns bara lite mera verkligt nu när vi så smått har börjat planera.



Jag måste bara beklaga om jag ibland skriver lite konstigt. Att hålla Norskan och Svenskan skillt är inte så lätt och har märkt att ja ibland förnorskar ord. Hoppas ni nu i alla fall förstår vad jag försöker få sagt.

3 kommentarer:

  1. Låter härligt med bröllop! Lycka till med planeringen.

    SvaraRadera
  2. Härligt med bröllop! Grattis!!
    Det är så roligt att planera och fundera hur man vill ha det. Lycka till.

    SvaraRadera
  3. Jo visst är det härligt, och lite stressigt och pirrigt. Men visst skall det bli jätte roligt!!

    SvaraRadera