fredag 21 oktober 2011

Effektiv fredag

Linnea har nog en mycket precis innbyggd klocka. Fast hon somnade lite senare än valigt igår så vaknade hon kl. 05 idag. Ammade henne och sen sov hon ännu 1,5h. När hon sen vaknade tog jag henne med i vår säng, och gissa vad, hon somnade i min armkrok. Så där sov vi ännu en halv timme. Skönt!

Kl. 09.15 var jag och tränade. Var på en Core Puls timme, super tungt, men skönt efteråt. Är så stolt över mig själv som kom iväg på träning så tidigt. När jag kom hem torkade jag damm, drog fram dammsugare och dammsugade och efter det tvättade jag ännu golven. Nu skall jag ännu gå ut en sväng med Linnea och Happy i duggregnet och sen skall jag bara njuta resten av dagen med gott sammvete.

Det finns ingen Zara här i Tønsberg där jag bor, men på gott och ont hittade att de har internetbutik här i Norge. De har ju super söta baykläder. Helt härliga klänningar, tröjor och you name it. Så jag besstälde lite kläder åt Linnea och idag fick jag paketet leverat på dörren. Ett så otroligt fint paket. Har många gånger beställt kläder och annat på nätet, men alldrig fått det så fint innpackat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar