söndag 23 oktober 2011

Hur fantastiskt är inte det

Linnea vaknade inte fören 06.15 idag, men sen ville hon förståss inte somna om. hon har blivit lite snuvig stakisen. Hoppas hon inte blir mer förkyld.

Hur fantastiskt är inte det att jag skall få se den här lilla människan växa och utvecklas. Att hon en dag kommer springa till mig, krama mig, säga att hon älskar mig. Tänk så mycket hon redan har utvecklats på den här korta tiden. Har ju inte ens gått sju månader ännu, fast tiden nog har gått fruktansvärt fort. Fören jag vet om det går hon, börjar i dagis, börjar i skolan, blir en trotsig tonåring (hoppas hon inte blir som mig då). Tror det viktigaste är att njuta av nuet och det man har just nu.


Linnea april

Maj

Juni

Juli


Augusti


September


Oktober

1 kommentar:

  1. Hej! Vad roligt att du också skriver blogg! Skla bli roligt att följa den :) Linnea är så jätte sööööt!

    SvaraRadera